Pražská zimní liga
5.3.2022 (sobota) Pyšely
Pořádá: Žitný Chlebák
Kde: Pyšely, Restaurace u Dobrotů
Souřadnice: 49.8769531 N , 14.6759397 E
Prosím, v rámci zachování dobrých vztahů si po akci dejte v hospodě jídlo a pití.
Doporučený čas příjezdu: 10:00
Děkuji všem za zaplacení předem, usnadní nám to práci na místě!
Platba zatím neobdržena:
Malá Martina
Jun Drahomír
Hankovská Jana
Šimerková Olga
Doprava autobusem: 9:39 vlak z Prahy směr Benešov, přestup v Senohrabech, potom autobus 651 na zastávku Pyšely, náměstí. Pokud bude mít bus zpoždení, počkáme s odchodem na start.
Doprava autobusem na pohodu: 7:39 vlak z Prahy směr Benešov, přestup v Senohrabech, potom autobus 651 na zastávku Pyšely, náměstí.
Doprava
vlakem + na kole: Pokud
jedete s kolem, máte možnost dojet vlakem do zastávky Pyšely a dojet
2 km na kole. Výhodou je, že to po závodě budete mít dolů na vlak.
Doprava autem (prosím, zkuste omezit počet aut): Parkování v Pyšelích je omezené mnoha značkami a zónami zákazu stání – dodržujte předpisy!
Doporučený příjezd autem: mezi 9:00 a 10:00
Pokud váháte, jestli přijet autobusem a nejste si jistí zpátečním spojením, přijeďte a zařídíme vám odvoz / případně odvezeme na nádraží v Pyšelích.
Upozornění:
Účastníci běží na vlastní nebezpečí
Měření
časů: Cílová
krabička. Kdo nemá čip, budou tam ještě hodiny pro zápis času –
zapište
čas na hodinách.
Ražení
kleštičkami do průkazek.
Na
dvoře restaurace a ve stodole si budete moci nechat věci.
Startovné (řádně přihlášení): 90,- (A, B, C, D), 60,- (L) – ideálně platby online
Prosím hlaste změny výhradně SMS – 607 737 646
Odhlášky prosím proveďte ještě před závodem (kvůli počtu map).
Shromaždiště otevírá v 9:00, možnost si dát kafe nebo musli tyčku z bufetu
Tratě:
A: 15 km, převýšení 400m, 25 kontrol + X – (viz odkaz)
B: 9.1 km, převýšení 350m, 14 kontrol
C: 6.0 km, převýšení 250m, 10 kontrol
D: 4.3 km, převýšení 150m, 8 kontrol
L: 1.5km, převýšení 50m, 4 kontroly
Mapa:
A, B, C a D a L poběží na nové mapě Gabrhele (KAM 2018) a na vyhodnocené mapě Pyšel (skoroorienťácká mapa)
A a B poběží jěště na Černém Mlýně (KAM 2018), přemapovaný Mokřanský potok a na nepřemapované části Mokřanského Potoka (KAM 2008)
A a B poběží ještě na vyhodnoceném leteckém snímku + OSM
Návod na laserscan:
Bílá býval vysoký les, ale mohl být vzhledem ke kůrovci vykácen.
Zelená býval hustník, ty většinou sedí. Stejně jako meze na loukách.
Žlutá jsou louky a bývalé paseky – z pasek v lese teď většinou je hustník.
Cesty tam nejsou všechny. Domy jsou většinou ohraničeny olivově, ale občas ne.
Měřítko: A, B 1:15000
C – 1:12000
D – 1:10000
L – 1:7500
Mapa bude formátu A4, jednostranná (A oboustranná)
Na každého přihlášeného závodníka připadá jedna mapa
Zvláštní mapová značka: fialové čárkování = hranice katastru
Poslechněte si startovní projev!
C a D má start na jihozápad od Pyšel (1500 m – společný odchod v 10:50) – z hospody směrem vpravo
Hromadný - možnost dát si mapy předem do vlastního mapníku.
Start co nejdříve po příchodu na start:
Limit: něco přes 4 hodiny (15:30), kategorie A 5 hodin (16:00). Po limitu můžeme začít sbírat.
Sběrač velmi vítán!
Bude i vyhlášení a první tři muži a první tři ženy v každé kategorii dostanou věcné ceny od našeho sponzora, pivovaru Velkopopovický Kozel
Doporučená obuv: špunty nebo hřeby. Dlouhé postupy po asfaltu nebudou
Cíl: Cílová krabička ve vestibulu hospody.
V rámci akce mohou být pořizovány fotografie účastníků, které budou použité k propagaci akce. Účastí na akci souhlasíte s tím, že na nějakých fotografiích budete, ale samozřejmě na požádání jakékoli smažeme :).
Petice proti trasování železničního koridoru D204 přes přírodní park Velkopopovicko:
Návrh koridoru zcela degraduje území přírodního parku Velkopopovicko, neboť je navržen diagonálně přes celé území parku (zářez, tunel, most).
Za ČSOP VP se nám nelíbí, že navržená trasa pro konvenční železniční koridor D204 v úseku Strančice - Bystřice u Benešova (převzatá z variantního řešení vysokorychlostního koridoru, který bude nakonec veden severní trasou) nemá variantní řešení! Dále naprosto nerespektuje stávající zachovalé přírodní hodnoty a ignoruje územní ochranu přírodního parku. Tento způsob plánování, kdy prozatím existuje jen jedna varianta, naráží i na schválený územně-plánovací dokument Zásady územního rozvoje Středočeského kraje, kde se uvádí: „Při návrhu nových dopravních staveb v krajinářsky hodnotných územích zabezpečit ochranu krajinného rázu“.
Na shromaždišti bude připravena petice, budeme rádi za každý podpis.